Konservative bød på politik og tapas på Smeralda

Søndag middag stod i politikkens tegn på den nye restaurant Smeralda på Strandvejen i Solrød. Det var de lokale konservative byrådskandidater – med spidskandidat Hans Odder i front – der inviterede byens borgere på det anderledes vælgermøde.

”Vi siger tusind tak til alle de glade og dedikerede Solrød- og Havdrup-borgere, der mødte op på Smeralda til vores ‘politik og tapas’-arrangement. Spørge- og debatlysten var stor, og vores kandidater takker for det store engagement fra de lokale. Vi tager alle gode forslag med os videre i det politiske arbejde og fortsætter valgkampen for fuld drøn frem mod tirsdag den 21. november,” fortæller den konservative Hans Odder efter arrangementet.

Arrangementet var pænt besøgt af omkring 30 lokale borgere, og folk var i godt humør og spurgte ind til mange forskellige emner såsom mere liv på Strandvejen, kystsikring, forlængelse af cykel- og fodgængerstier og generelle spørgsmål til udviklingen af Solrød Kommune.