Konservative i Solrød til Havdrup Høstfest

Konservative i Solrød var til stede ved årets høstfest i Havdrup i lørdags. Her fik de fremmødte Havdrup-borgere lejlighed til at møde både Konservatives byrådsmedlemmer og kandidaterne til det kommende kommunal- og regionsrådsvalg den 21. november.

Især byrådskandidat Jeff Duckett, der selv er fra Havdrup, var glad for at kunne fortælle om Konservatives planer for Havdrup i den næste byrådsperiode, med styrket fokus på det lokale erhvervsliv, opgradering af stadionområdet og kortere skoledage.

Partiets yngste kandidat, Oliver Lerbech Petersen på 20 år, talte med flere af de unge om, hvorfor det var vigtigt at sætte sit kryds til byrådsvalget, fordi de beslutninger, kommunen træffer, også har betydning for deres hverdag.

”Det gode vejr tiltrak mange besøgende, og spørgelysten blandt borgerne var stor. Havdrup er en meget vigtig del af kommunen, og vi fik mange input med hjem, som vi glæder os til at arbejde med i den kommende tid – og så er det fantastisk, at et enigt byråd nu har sat forskønnelsen af stationspladsen i gang, for det har længe haft en topprioritering i vores helhedsplan for byen”, fortæller Konservatives spidskandidat Hans Odder.