Fremtidens landbrug og treparten set med konservative øjne

– Kom med på udflugt til Gunderslevholm ved Næstved lørdag den 7. september kl. 13.00

Vi inviterer dig til en spændende og lærerig udflugt, hvor vi sammen skal dykke ned i vilkårene for fremtidens landbrug set med konservative briller. Turen går til det smukke Gunderslevholm ved Næstved, hvor godsejer Claus de Neergaard, en erfaren agronom og tidligere konservativ folketingskandidat, vil give os et indblik i, hvad vi som konservative kan mene om emner som CO₂-afgifter og fremtidens landboliv.

Gunderslevholm er ikke bare et landbrug med imponerende 1.058 hektar agerjord og historiske bygninger fra 1729 – det er også et sted med dybe rødder i Danmarks historie, nævnt allerede i 1355. I dag drives gården af Claus de Neergaard, som kombinerer tradition med moderne landbrugsdrift og en stærk konservativ tilgang.

Vi mødes klokken 13.00 på Gunderslevholm, Gunderslevvej 13, 4160 Herlufmagle. Der vil være mulighed for at nyde en lækker sandwich og drikkevand til frokost, hvor du kan vælge mellem flæskesteg, roastbeef, laks eller vegetar. Efterfølgende serveres der kaffe og kage.

Deltagelse koster 125 kroner, som betales via MobilePay på 53397 eller på konto nr. 1551 3325045833. Tilmelding sker til Christian Fode på cf@chr-fode.dk, hvor du også angiver dit valg af sandwich.

Vi håber at se mange engagerede medlemmer fra Solrød Kommune til en dag, hvor vi sammen kan diskutere og forme vores konservative holdninger til fremtidens landbrug og under alle omstændigheder blive klogere på et af tidens helt varme emner.

Vel mødt!